۱۹ تیر ۱۴۰۲، ۹:۰۰

معاون استاندار البرز:

رسالت اندیشمندان در عرصه جهاد تبیین مقابله با تحریف است

رسالت اندیشمندان در عرصه جهاد تبیین مقابله با تحریف است

کرج- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز گفت: رسالت اندیشمندان در عرصه جهاد تبیین مقابله با تحریف است که باید در ایام ماه محرم و صفر به خوبی به آن پرداخته شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی ولی پوری صبح دوشنبه در نشست هماهنگی و برنامه ریزی به مناسبت ایام ماه محرم و صفر که در سالن جلسات معاونت سیاسی استانداری البرز برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به شرایط کشور که بیش از هر زمان دیگری مورد همجه دشمنان نظام و انقلاب قرار گرفته و از هر فرصتی برای تحریف عقاید اسلامی استفاده می‌کنند، تبیین فلسفه قیام عاشورا بویژه برای نسل جوان ضروری به نظر می‌رسد.

وی افزود: در نگاهی گذرا به وقایع کشورهای اسلامی به خوبی می‌توان رد پای جریانات انحرافی را مشاهده کرد. در این راستا مسئولان بویژه اندیشمندان باید برای رفع این فتنه‌ها و روشن کردن افکار عمومی برنامه ریزی کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز گفت: رسالت اندیشمندان در عرصه جهاد تبیین مقابله با تحریف است که باید در ایام ماه محرم و صفر به خوبی به آن پرداخته شود.

وی خاطر نشان کرد: جهاد تبیین در راستای تقویت بنیه دینی و ایمانی مردم برای ترویج ارزش‌های دینی در جامعه ضرورتی انکارناپذیر است که باید بیش از پیش در برنامه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی به آن توجه شود.

ولی‌پوری از مسئولان دستگاه‌های مرتبط فرهنگی و اجتماعی خواست با ورود جدی به عرصه تبیین و تولید محتواهای مرتبط به این مهم جامه عمل بپوشانند.

به گفته وی نقش شهرداری‌ها در راستای فضاسازی‌های شهری، استفاده از تریبون‌های جمعه و جماعات، هیئت‌های فرهنگی و مذهبی در این عرصه بسیار خطیر است که باید از هم اکنون برای آن برنامه ریزی لازم را انجام دهند.

کد خبر 5832415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha